Jeden z największych producentów i źródło najlepszej jakości wody mineralnej w Nowej Zelandii. Woda ta pochodzi z Bay of Plenty (Zatoki Obfitości) i odpowiada ekologicznym standardom pakowania BioGro.
Eksport między innymi obejmuje Europę, USA, Kanadę, Bliski Wschód, Spingapur, Japonię i Chiny.
KLUCZOWE USŁUGI
WIELORYNKOWE BADANIA KONSUMENCKIE
KREACJA MIĘDZYNARODOWYCH MAREK
PROJEKTY EKSPORTOWYCH OPAKOWAŃ
KREACJA WIELOJĘZYCZNYCH PREZENTACJI
CASESTUDY
POTRZEBY KLIENTA
Posiadanie eleganckiej, ultra-premium marki wody mineralnej w szklanych butelkach z Nowej Zelandii, na rynek globalny.
Zdobycie większej części rynku w Nowej Zelandii i Australii.
Zaoferowanie nowozelandzkiego charakteru marki wody mineralnej na potrzeby międzynarodowej dystrybucji na sieci supermarketów.
Posiadanie opakowań i wielojęzycznych materiałów promocyjnych dla poszczególnych produktów i rynków.
WYZWANIA
Zrozumienie motywacji konsumentów przy zakupie wody mineralnej, pozycjonowanej ultra-premium.
Pogodzenie oczekiwań różnych konsumentów z różnych kontynentów, aby zagwarantować naszemu klientowi posiadanie optymalnej oferty z jak najmniejszą ilością opcji w portfolio.
Stworzenie brand story, które by idealnie zaprezentowało pochodzenie produktu i jego walorów, bardzo różniących się od znanych i konkurujących wód mineralnych z Europy.
Współpraca z partnerami biznesowymi naszego klienta z różnych stref czasowych i o różnej świadomości potrzeb marketingu międzynarodowego.
ROZWIĄZANIA
Stworzyliśmy wyróżniającą się markę poprzez nadanie jej lokalnego charakteru oraz użycie subtelnych, monochromatycznych barw, na tle przezroczystej, biodegradowalnej etykiety, wyprodukowanej z kory drzewnej. Połączenie wyjątkowo prostej i oryginalnej szklanej butelki oraz metalowej zakrętki stworzyły ultra-premium product; idealny do podawania w ekskluzywnych restauracjach i hotelach na całym świecie.
Badanie rynku wykazało, że istnieje zapotrzebowanie na produkt wysokiej jakości, o prostym charakterze i średniej cenie. Używając współczesnej typografii, złożonej gamy odcieni błękitu i transparentnej etykiety, podkreśliliśmy świeży i wyjątkowy charakter tej wody źródlanej.
Kolejnym etapem w budowaniu portfolia Otakiri było stworzenie opakowania reprezentującego produkt na rynkach Bliskiego Wschodu. Zachowując tę samą butelkę, użyliśmy fotografii światowej sławy Andrew Apse’a, by podkreślić unikatową, krystaliczną czystość wody z dziewiczej Nowej Zelandii.
Zastanawiasz się, jak moglibyśmy wykorzystać nasze międzynarodowe doświadczenie i kontakty, aby marka Twojego produktu była równie adekwatna dla wielu rynków eksportowych jednocześnie?