Startup nowoczesnej sieci restauracji w San Jose, Kalifornia.
Podążając za stale rosnącym trendem w konsumpcji świeżej i zdrowej żywności, nasz klient ma ambitne plany franczyzy, aby wprowadzić tę wietnamską koncepcję restauracji fast-casual do amerykańskich mas.
KLUCZOWE USŁUGI
BADANIA RYNKU
STRATEGIA ROZWOJU
KREACJA MARKI
INBOUND MARKETING
CASESTUDY
POTRZEBY KLIENTA
Wytyczenie kierunku pozycjonowania nowego startupu wśród rozwijającej się kategorii restauracji fast-casual.
Optymalne wyróżnienie marki na tle tradycyjnej, konserwatywnej konkurencji.
Zapewnienie firmie szybkiego rozwoju.
Udowodnienie rentowności przedsięwzięcia już po trzech miesiącach działalności.
WYZWANIA
Obszerna realizacja wsparcia marketingowego na startupowym budżecie.
Przygotowanie strategii rozwoju na bazie minimalnego briefu i niezweryfikowanych danych rynkowych klienta.
Dzięki ambitnej kampanii, w zaledwie trzy miesiące osiągnięcie zysków.
ROZWIĄZANIA
Na podstawie kompleksowych badań konsumenckich i rynkowych razem z naszym managerem marketingu w San Francisco Julianem Reyes opracowaliśmy plan strategiczny wejścia na rynek oraz plan taktyczny minimalnego wsparcia marketingowego do realizacji planów ekspansji SimpleViet.
Realizacje obejmowały stworzenie marki i komunikacji marketingowej, nowoczesnego serwisu internetowego wraz z wsparciem SEO, które w przeciągu sześciu miesięcy spozycjonowało firmę na szczycie lokalnego rankingu w wyszukiwarce Google.
Przygotowaliśmy również i zrealizowaliśmy intensywną tradycyjną oraz online kampanię marketingową, która już po pierwszych dwóch miesiącach osiągnęła cel założonych obrotów i zysków.
Zastanawiasz się, jak moglibyśmy wykorzystać nasze kontakty i doświadczenie w USA, aby również Twoja oferta i marka była atrakcyjnie dopasowana do oczekiwań tego rynku?